Pingu har korta vingar

Idag började dagen bra, men slutade dåligt.
När jag vaknade tänkte jag: " Vad kul, idag ska jag till kiosken med mill och köpa nåt gott!"  Men mill var sjuk så de gick inte...typiskt..=(

Men sen hade jag kul med tessan för på lunchen tvingade jag henne att sitta ute på nån snurr sak med mej och de var så värt de, för sen kom emma,feffe och eva till oss och vi snurrade på den där saken och sen åkte vi linbana (bild kommer imorrn). De var kul! och haha, på franskan råkade jag slå till Yassi och hon fick typ hämd på matten när hon sträckte på sig och slog mej! Elanie bara stod där och asgarvade haha! =)

Men senare hade vi so och efter de var de Idrott....jag hade sagt till X innan vi gick ner till so.n att hon skulle vänta på mej efter lektionen för att jag skulle lämna mina böcker innan vi skulle dra till idrotten...men neeej...istället så måste Y säga till X att dom två ska gå till idrotten... och skita i mej tydligen! Jag vet att X borde ha sagt nej för att hon skulle vänta på mej...men men...sen ringde X och sa de och då blev jag riktigt jävla sur och ledsen..X sa att jag skulle komma till omklädningsrummet så träffas vi där..men jag var så arg så jag bytte om på en toa ist..sen träffade jag X i idrottshallen och då berättade jag för henne att de var så jävla fel de hon gjorde och att hon borde ha sagt nej..och då började tårarna komma...de är verkligen inte alltid folk ser mej gråta så de här var verkligen "once in a lifetime"!
Men visst var de fel gjort av både X och Y?
Men men, jag måste väl förlåta...life has to go on right?

(sen sa X att U hade en fin kropp men de är en annan historia!)


Men men, jag vet inte om jag ska med tessan och mill imorrn när tessan ska klippa håret, kanske bara kanske de beror på. och ändrade planer jag ska köpa skinnjackan nästa vecka ist! =)





Puss/S


fotnot: jag skriver bokstäver ist för deras namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0