090308

Hej!
Idag är jag riktigt jävla stolt över mej!! Jag har tränat sjukt mycket den här veckan för jag vet att min kondition är skit och jag vill kunna ha på mej en bikini i sommar, jag gick ut tidigt imorse (runt halv 8) och joggade, sen kom jag hem och spelade wii fitness i 2,5 timmar...balans,kondition och massa annat, nu har jag tagit en dusch och tänkte berätta mitt nästa mål (med andra ord vad jag vill köpa), Nu har jag bestämt att jag ska försöka klara mej själv och inte fråga mamma eller pappa om pengar...så de här vill jag ha:

-Skinnjacka
- Diorshow Blackout maskaran (läste om den på Kenzas blogg)

Några ideér om hur jag kan fixa pengar? Skriv gärna förslag!

Men resten som jag vill ha kan jag fråga mamma och pappa om!  =D

Få se nu om jag kan hitta på något roligare än att sitta vid datorn...



 
2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0