yääzz is in thaaa house! (LÄS)

whaaaaaaaaaaaaaats uuuup den bästa yaasmin häära xD hähä sitter i datasalen me sooonia i skolan -.- skiit tråkigt men de chill vi överlever tror jag :P jaja va ska man göra me de tråkiga livet haha elr jo du kan ju sjunga with you me chris brown då blire nog myycket bättre ;) men om de inte blir bättre så sjung forever istället du kmr nog bli skiit hipe..jag blire iallafall xD hähä in your face mootha fuucka haha är fett hipe idaag hihi ska äta i stan (slipper den äckliga skolmaten...sonia måste äta den!!:P:P:P)  haha in HEER face hähä..o ni som läser den hära bloggen haha tur för er ni får läsa mitt coooola inlägg haha yeeh good for you!;) haha well well ska sluta skriva nu buhu :'( see laataaaah alligaaataah ( för ni som inte kan engelska de betyder ses senare aligator xd ) haha ///den bäästa underbaraste yasmin V.A haha you know me but i don't know you haha to bad for you suucker hahah ye sister see you soon :D:D byyyye suuucker (smooth criminal to you all and to all a good night)

 haha jag och min loover making lööve xD<3 (haha driver men ärligt det är min man!!!:P )

Kommentarer
Postat av: Therese

mmhhmmmm Nej du Yasmin! Glöm din dröm! HAN är miiiin man! snart....

2009-10-21 @ 11:39:52
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: yasmin A.K.A chris browns fru

hahaha nää i don't think soo haha hur kan han va din man om han redan är gift me mig HAHA juuste elr gift dig me hnm men han kmr va otrogen me mig..hihi :P:P haha yee

2009-10-21 @ 13:47:42
Postat av: Anonym

hahaha nää i don't think soo haha hur kan han va din man om han redan är gift me mig HAHA juuste elr gift dig me hnm men han kmr va otrogen me mig..hihi :P:P haha yee

2009-10-21 @ 13:49:26
Postat av: yasmin A.K.A chris browns fru

hahaha nää i don't think soo haha hur kan han va din man om han redan är gift me mig HAHA juuste elr gift dig me hnm men han kmr va otrogen me mig..hihi :P:P haha yee

2009-10-21 @ 13:50:55
Postat av: Therese

jamen... jahaa! hahah Men asså jag gillade honom först! Var du på hans konsert? Det var minsann jag!

2009-10-21 @ 14:00:18
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

hahha! men yasmin? va nte du på nån annan konsert som nte hon var på??? :P

2009-10-21 @ 14:02:57
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Chris browns fru ;)

hahahah sååg hnm föööre diiiig xdxD

2009-10-21 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0