Mat regler!?

Asså idag!!! Idag assåå...idag!! haha! :P
Nämen iallafall! så hade mill hemkunskap idag och jag hade bild, efter det skulle vi gå till häggvik under lunchen alltså och äta macka, då ringer mill och säger att vi måste komma tillbaka till skolan för att hon ska hämta brödet hon gjorde på hemkunskapen! Då undrar ju jag varför, för att vi brukar få tillbaka det vi gör på hemkunskapen direkt! Då säger mill att det är därför att läraren (vi kallar henne X) Inte vill att dom ska äta brödet innan lunchen...men vafaaaan!? Blev jag sur då? JA! X kan inte alls bestämma det, för om det inte är godmat vill vi hellre äta något annat!!! T ex: för några dagar sedan hittade elever maskar i laxarna!!! OCH mill hittade en fjäder i chicken bitsen osv!!!! Så ingen kan bestämma om vi ska äta skolans mat eller ej! Sen säger jag att vi kan äta nachos på quben, men tydligen så får inte dom servera mat (nudlar,nachos,toasts osv) förrän lunchen är slut!!! ÄNNU EN GÅNG om det inte är godmat på skolan så vill vi äta någotannat istället för att svälta!!! Jag haaaaaatar skolan och deras jävla regler! Isånnafall vill jag hellre ta med egen lunch hemifrån och äta! Eller så strejkar alla elever under lunchen och tar med picknick och äter utanför skolgården eller nåt! Och om någon elev typ dör av svält då är det fanimej skolans fel!!! Jag äter hellre skräpmat en skolansmat!!! Nytta my ass, skolans mat är inte nyttig, maskar hallå!!! Maskar i laxen!!! usssssccch! Igår när vi åt spagetthi och köttfärssås så var köttfärsen alldeles rinnig med typ 3000liter olja eller nåt!! Det var skit äckligt!!!
Om skolan bestämmer att man inte får gå ut och äta någon annanstans då blir jag arg! Då svälter jag hellre och stämmer skolan!!! Maten är den ända anledningen som gör mej glad för att sluta denna skola!!!


UPDATE
Idag ville jag och mill äta på qben...men neeej dom severar inge mat under lunchen! Och sen när vi sitter i matsalen och äter så säger matkärringarna att vi måste skynda oss för att dom ska stänga!? Vafan! Det var masssa andra som satt och åt, inte fan kan väl dom stressa oss!! Dom får fan vara glada för att dom fått igenom sin vilja att vi ska äta deras äckliga maskiga,oljiga,fettiga mat!!!

Kom igen allihopa på häggvikskolan och smk! Vi kör en allians och strejkaaaar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0