=]

hahah va söt ! hahahah , idag ska ja träffa dom bäääästa! yasmin och elanie med andra ord hahaha och sen kmr ja få träffa tessan oxå lite snabbt weeeeeii!! har inte träffat hne på 1VECKA!!! saknat hne som faaaaaan , kmr döööda hne idag när ja ser hne hahahaha asså på ett positivt sätt! hahaha xD dagen än så länge; vaknade 08:00 satt med iphone ... åt frukost... spelade tap tap revenge... gick in på fb... skrev maaassa på fb hahaha.. kl 10 blev jag heeeelt klar ... väntat 2timmar på att elanie skulle logga in... stressat hne hahaha ... och nu väntar jag på att hon ska bli klar... igen ... hahahah xD vi ska till centrum och sen kmr yasmin för hon har klippt sig seeeen chillar vi dära .. träffar säkert tessan oxå! elr vadå säkert? vi SKA träffa hne! hahah :P
jaaa vad mer ska jag göra? GÄÄÄÄÄSP -.- hahahaah omg ja har sååååå tråkigt!!! come oooon i wanna gooooo ! hahahaa okej.... hejdå! :P

Kommentarer
Postat av: Elanie

hahaha fuck you -.- stressa mig o grejer , din bög :) hahaha

2010-03-05 @ 20:41:58
URL: http://liilchilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0