can't wait!!

imorn, min och thereäz dag taggaaaa!! de blir kista, musik, och daaaancehaaall mannen!!! :D:D
nästa lördag, öppethus på morgonen i gamla smk saknar! tessan ska gå ofc, förhoppningsvis kommer elanie oxååå yeeheey har inte träffat min siamesiskalillfingerstvilling på skitlänge miss her ! och sen kmr typ min gamla klass va där och de kmr bli skitkul! på kvääällen åker jag hem till tessan och yasmin kmr oxååå yeeheey! har inte träffat henne heller på skitlänge miss her too! vi kmr va kanske 8pers hos tessan som taggar inför festen i alvik senare!! och somsagt så åker vi till alvik och skakar rumpa sen! kmr bli craaazy!! taggataggatagga1!!!!!!

I CAN'T WAIT!!!

gamla bilder från club play i april;

yasmin, clara, tessan och jag asså vilken tjockis jae och kolla va ja har på mig liksom -.-

kom precis på, faaan att de inte finns bilder från när jag, tessan, yasmin, elanie, clara och vilka de nu va, var på festen i mässan! fan -.- aja,

P E A C E !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0