Tack 2011, du har varit ett lärorikt år!!

2011 har för mig varit lärorikt!

När jag säger lärorikt då menar jag att jag lärt mig massor i både skolan, dansen och även om vissa människor, vänner och annat.

____

•Jag har lärt mig att inte bli vän med någon som använder folk som sidekicks.
•Jag har lärt mig att inte berätta något för någon ny person, hålla allt för mig själv och vara på min vakt när det gäller vissa personer och kanske inte låta dom ens komma in i mitt liv.
Jag gjorde det iår och jag fick betala för det.. gör inte samma misstag igen.
•Jag har lärt mig att de enda jag just nu kan lita på 110% är Frida, Elin, Mill och Tessan, tack tjejer!
Jag har lärt mig att fortsätta kämpa, jag gav upp det ett tag för att det kändes som att allt var i onödan och ingen ens ser mig. Men jag ger inte upp för något, jag ska fortsätta kämpa, folk ska se mig och jag ska nå mitt mål!! (tävlingsinriktad? ja.)
•Jag har lärt mig att inte skriva saker på bloggen om framtiden, dvs saker jag ska göra, ställen jag ska åka osv, för att det slutar med att andra säger "jag ska också.." även fast dom aldrig ens tänkt tanken innan dom läser vad jag skrivit.. (var er själva, inte någon annan!!)
•Jag har lärt mig att ta min familj, släkt och bästa vänner före något annat, för att det är dom som kommer att stanna när jag behöver dom som mest.
•Jag har lärt mig att våga göra saker själv och inte vara beroende på andra.
•Jag har lärt mig att om man förlorar en barndomsvän är det svårt att glömma den personen, man behöver varandra för att prata om saker man inte kan prata med andra om, man har alla sina minnen. Det är med sina barndomsvänner man kan vara sig själv, man kan ha på sig världens fulaste kläder och kompisen kommer inte att bry sig, man kan ha världens dåligaste dag men då har man sin vän där och åtminstonde ger en sällskap så man inte behöver ha en dåligdag själv!
Man kan gå hem till kompisen, öppna kylskåpet och äta.. (gör alltid det hos mill hehe)(har fan aldrig gjort det hos tessan... hmm!)
•Jag har lärt mig av Frida att det är okej att vara ett barn!! Vi hade hämtat pizza och var påväg hem till mig och så går vi där och Frida öppnar pizzakartongen och tar en stor bit och äter och stoppar in i min mun också! Hahaha något jag aldrig vågat göra förut!
•Jag har lärt mig att jag kommer aldrig att få en hund förrän jag själv flyttar ut.. hmm.. men jag kommer fortfarande tjata om en hund tills jag flyttar ut! hähä!
•Jag har lärt mig eller jag har utvecklats sjukt mycket på dansen!! Det är tack vare TT (Alex), Summerdrop och bästa Elin & Frida!
•Jag har lärt mig pokemon! Bästa pokemon tiden vad under sommaren, för då var det bara jag, frida, elin och pokemon... våran egna lilla grej!
+ MYCKET mer!!!
Jag orkar inte ta upp allt nu men jag har lärt mig massooor!!

____

Bästa minnena från 2011:

•Kusin kvällarna!
•Mammas bday som vi firade med släkten!
•London!!
•Min 17årsdag!! Festen på kvällen haha woopwoop!
•När Tessan och jag gick på kamrans student! Grymt kul var det och haha resan hem i bilen med Usman, (en helt borta) Kamran och deras kompisar och hög musik!
•SOMMAREN-11!!
- 4 veckor summercamp med Fridisen, massor av dans, kvällsmys med alla på the voice, vi tittade på allas rep, vi tog sal och dansade själva, vi korrade tillsammans, alla gånger vi köpte nötter!! och juste Black ops med Malin!! och våra blåbär!! hihi!
- Summerdrop 2011, nere i Malmö!!
Träffade Elin!! Vi tog klass för Shaun evaristo, Lyle beniga, S**t Kingz, Andye J.. osv!! Drop in klassen för Lyle beniga, Nikeboots... Aaaahh bäst!!!, våran egna afterparty på turkisk resturang och sen flumm nere i lobbyn på mitt hotell Hilton till kl 1:30 typ! hahaha åh det var så underbart!!
- HangoveR blev till!!! (Jag, Frida & Elin.)
• No limits med Elin!!! GRYMT!!
•Började 2an på gymnasiet!
.. sen hände det inte så mycket mer!
Jo juste, POKEMON!! Det fortsätter året ut och nästa år osv! (vet inte om det blir mycket pokemon nästa år..)

____

Bästa nyfunna artisten!

•The Weeknd!!! Älskar honom!!
XO til' we overdose.

____

Låtar som påminner mest om 2011:

• Machuka OCH Hangover.
(2st av amirs koreografier från summercamp som jag och Frida dansade om och om igen!)
• Nikeboots.
(från summerdrop! Lyle benigas korre till den låten var helt jävla bäst och kvällen vi lärde oss den var bästa kvällen i mitt liv, Elin måste hålla med mig!)
• How to love.
(Dagen den kom ut blev jag kär i den.. min favorit låt nu och föralltid, får mig att tänka på sommaren när det inte var massa drama.. juste på summercamp på kvällen, när jag och Frida var sjukt nyfikna haha och ville se nunchucks repa till den här, dom var hur duktiga som helst!!)
• Chamak chalo.
(Haha min och tessans dans till den och våran låt i början... hahahah!!!)
• The morning.
(i somras, första låten som jag hörde av The weeknd, den låten fick mig att bli kär i honom!)
• Show me a goodtime.
(Jag och Frida krigade för att lära oss Alexs korre till den låten!)
• My own world.
(Shaun evaristos korre till den låten på summerdrop.. helt underbar.. Elin, vi måste dansa tillsammans igen, kom hem!!)
+ Massa fler låtar!!!

____

Bästa filmen 2011:

• In time? I don't know! Min favorit film är fortfarande samma som 2010.. Dumma mig!! Hihi.

____

Citat som beskriver dig bäst 2011:

"Dance is more than a few steps.
it's movement, it's passion, it's feeling, it's love, it's fun.. It's a lifestyle."
- Sonia Q.

"You try not to get hurt, but you end up hurting anyway.."

"How come one person can give me a thousand reasons to smile?"

"It's like you're screaming, and no one can hear. You almost feel ashamed, that someone could be that important.
That without them, you feel like nothing. No one will ever understand how much it hurts. You feel hopeless, like nothing can save you, and when it's over, and it's gone, you almost wish that you could have all that bad stuff back, so that you could have the good."
- Rihanna, we found love.

____

Vad mer ska jag skriva?
Lägger upp lite bilder nedanför!

____

Tack 2011 för allting! Jag har haft ett otroligt år och kommer aldrig glömma det! Tack för minnena, Tack för alla skratt, Tack för allt!

Hoppas ni där hemma eller ute på fest har haft ett bra år!
Önskar er ett Gott nytt 2012, fyllt med glädje och lycka!

Kärlek till alla er!

Mindre än 12h kvar nu!
Gott nytt år! x

P.s MÅSTE säga tack till min mamma och pappa för allt dom gjort för mig förut, iår och kommer göra!! Älskar er!!

____

OBS. Jag skrev på iPhone , så alla bilder är heeeeeelt oordnade!!! Alla ligger fel!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hej! Jag läste förut att du skulle få chachi momma byxor. Har du fått dom än? :)

2012-01-02 @ 02:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0