Allt i ett.

Några i klassen hade idéer om att vi borde överraska våran lärare Owe idag på hans födelsedag! Och det gjorde vi, alla var så sjukt taggade och vi släckte ner i rummet och gissa om Owe blev förvånad när han kom in i klassrummet! Alla sjöng "ja må han leva" och hurrade! Sedan åt vi tårta, muffins och kakor! Tårtan hade nästan alla samlat ihop pengar för och asså det var så värt! Owe är den bästa läraren, finns ingen bättre!

Måste bara säga: owe var abbas designer och han har även jobbat på massor av djurparker i hela världen, han startade hela djurvård programmet på Spånga och så det är tack vare honom det finns!

Kanske kan säga också hur min vecka ser ut!

Måndag: Skola sen en halvt ledig dag.
Tisdag: Skola sen dans.
Idag(ons): Skola sen kan jag ej säga och sen kvällspromenad med mill.
Torsdag: Skola sen kan jag ej säga.
Fredag: Skola sen fika med Immi och sen 2h dans!
Lördag: Jobb och sen The Voice Streetdance school kick-off, vi på danslinjerna har det tidigare än dom andra så sen ska jag träffa finaste Elin och vi ska till täby!
Söndag: Sova.. sen på eftermiddagen TT-klass!

Så, GOODNIITE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0