Duktig jag är!

Jag har skrivit typ 3st inlägg idag! För bara några veckor sen så uppdaterade jag min blogg sjukt sällan haha gjort en förbättring yeey! haha.

Har nyss ätit, kom hem för typ 1h sen. Sitter och kollar på olika kriminal serier, just nu är det Ncis (inspelat från igår, fast har sett den tidigare, har egentligen sett klart alla.).
Efter jag hade ätit (pasta) så kände jag att min hals var knas, den är det fortfarande asså det känns som om att jag har en klump i halsen och det kliar lite, känns lite torrt och gör ont.. någon som vet varför? Jag är orolig ja! Så snälla kommentera om ni vet vad det är!

Nu ska jag försöka lösa det här med min hals, kolla på Ncis och irritera mig på att 3s mobilnätverk fortfarande inte funkar.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0