Fryser.

Det är så sjukt kallt! What's up with that?!
Idag var jag i skolan... inget mer med det!
Imorgon kommer att bli en grym dag!! eller första jag prov.. inte så kul men sen blir det daaans och fyfan vad jag är taggad och då träffar jag världens bästa frida!! Sen kommer jag hem och eftersom att min lön kommit då så ska jag shoppa online! Men ska även spara cash till hollister, träffar elin på lördag så förhoppningsvis köper jag något där då! Kan nog lägga upp en bild isåfall!
Nu, ska jag kolla på Ncis, mitt absoluta favorit program, säsong 9 började i tisdags och nu ska jag kolla på de nyaste avsnittet! Jag är så jävla taggaaad och the mentalists nya säsong har premiär idag, omg vad spännandeee!!! Så nu ska jag ha lite mys för mig själv, någon av mina två onepiece's, det är okej med tanke på att jag dansat alla andra dagar plus att jag är sjuk! Kanske träffar mill ikväll och går på promenad iförsig! Mys dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0