CASH FLOOOW !

Fredag, 23e, är lika med:

Lön, som är lika med: CASH, SHOPPA.
Dans, som är lika med: VÄNNER, GLÄDJE.
Chill, som är lika med: TV, MYS, FAMILJ.

H E L G !

Har tre saker att säga.

1. Jag har fått min allra första lön idag!!
2. Jag tänker köpa 2 saker men vill inte säga vad eftersom jag inte gillar när andra ska säga att dom också vill ha det bara för att jag säger det och med vissa har det faktist hänt flera gånger att jag och/eller någonannan sagt att jag/vi vill ha något och dom säger "jaa dom är fett fina jag vill också ha faktist!". Blir så jävla irriterad på dom, jaa jag är en sån person och? Jag hatar seriöst människor som ska säga att dom vill ha något exakt likadant bara för att andra har det?! uff. Till er som känner er träffade: var er själva, ha eran egna stil, kopiera inte andra!!! JAG vill ha dom här två sakerna eftersom att den första grejen passar min stil och den andra grejen vill jag ha till dansen, jag kopierar INGEN, jag är mig själv och stolt över det. (det här kan jag skriva en lång text om men det kan jag göra sen!)
3. Nu är jag trött. känner att mina ögon börjar skela.. när det händer är jag faktist riktigt trött! dags att sova!


Träffade Frida idag som alltid på fredagar! Men det är inte kul att vi två bara träffas en gång i veckan nu och lite kort på söndagar efter att ha träffats nästan varjedag under sommarlovet!! Saknar dig vännen ♥


Checka www.soniaq.blogg.se , nytt inlägg!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0