första gången på länge jag skriver om mina dagar!

Hela veckan har jag dansat (som vanligt) och igår jobbade jag och Emma, sagogympan gick tusengånger bättre än förra gången och jag blev kallad "fröken", naaaaww!!

Jag har lärt känna nya människor också, jättekul! Som t ex Emma som jag jobbar med och Nadja som jag dansar med på fredagar, skitsnälla tjejer! 
Idag har jag dans igen fast med training team, kommer blir grymt kul!

Nuuu har jag inget mer att skriva.. det var längesen jag skrev ett sånt vanligt blogg inlägg om min dag o så.. haha.. fast de blev ju ändå kort.. hehe.

JUSTE! checka  Pepsi hangover , Nunchucks är sjukt jävla bra, så gå in på länken, kolla videon och rösta genom att "like'a"!!!

(känns som att jag bara gör "dans-reklam" på min blogg nuförtiden.. borde få betalt eller göra en dansblogg.. HAH!)




P.s , ska fan göra en dansblogg, där jag lägger upp länkar, videos, musik.. osv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0