Påväg in till stan

Sitter på tåget.. känner att jag skrivit dom tre orden väldigt mycket på senaste tiden haha.
Ska hursomhelst in till stan och fika i stureplan med Immi, min underbara kusin som jag egentligen ser som min brorsa, det är inte ofta jag får fika med honom med tanke på att han bor i London.. så ska bli kul att träffa honom idag! Efteråt ska jag vidare till dansen som ligger på östermalm så det är ganska nära, ska bli kul att få dansa och klasserna på fredagar är bäst!
Juste! Ska få Chachi momma byxor!!! iiiihhh väntat hur länge som helst! Taggad tjej!

Vad som händer imorgon berättar jag om senare!
Men kortfattat blir det jobb, kick-off med the voice & träffa Elin!

Ska av om två stationer så rundar av nu.

CYA!

(läste det här i metro imorse.. seriöst? Räcker det inte med att barn tigger cigg och alkohol? Ska dom börja tigga godis eller? I don't think so!)

P.s hörde precis en kvinna bakom mig snacka i telefon om att dom ska på spångas djurexpo i helgen! Bra där! Det är ju np3b som har det i helgen och alla vi 2or ska hjälpa till för vi har det nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0