Glömde skriva att..

.. igår när jag och Malin fikade så snacka vi om en grej och jag sa att ju längre jag inte ser det så tänker jag inte på det och jag hade inte tänkt på det på flera veckor och jag mådde bra av det och jag sa också att jag ska glömma det helt, för att det påverkar mig sjukt mycket!
Så fort jag kommer hem och går in på fb ser jag det.. Asså just idag av alla dagar skulle jag se det igen, precis efter jag sagt att jag ska glömma det!!!!
Det är inte rättvist, nu sitter jag och tänker på det igen och visst får jag den där känslan igen men jag får en annan känsla också som inte alls är kul..
Ska jag se det som ett tecken eller?
Nej? Jo? Nej? Jag vet inte!!!

Nu ska jag sova på bussen igen, godnatt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0