Igår/Idag/Nu/LCHF - Dålig rubrik..

Sitter på bussen just nu, är påväg till skolan, längtar tills det börjar bli varmare så jag kan ta tåget istället.. Är så trött på att ta bussen.

Igår hade jag intern praktik som jag kommer att ha i 3 hela veckor till!
Riktigt kul är det!
Efteråt så åkte jag till tc och träffade Malin så gick vi till Espresso house i Östermalm och satte oss i vårat lilla mysiga hörn!
Vi hade massor att prata om och juste! Det finns flera av mina vänner som äter LCHF och igår berättade Malin att hon också gör det, så jag tänkte "varför inte?" så jag kan prova det i en månad (med undantag på min bday!).
Det går ut på att äta mindre kolhydrater och mer fett, därav LCHF (Low Carbs, High Fat), min favorit mat är pasta och pizza.. undra hur det här ska gå nu när jag inte får äta potatis, pasta, ris, bröd etc.. åh fan.
Men ska ge det en chans!

Hursomhelst, jättemysigt var det med Malin igår!

Imorgon är det 20e Januari, då fyller min älskade pappa år!
Vi har ju intern praktik i 4 veckor men under dessa 4 veckor är vi lediga varje fredag för att läsa på ett kompendium som vi fick, men imorgon ska vi fira pappa!

En till grej, Frida ringde igår och berättade en OTROLIGT kul grej och jag hoppas verkligen att det blir så som vi tänkt, då blir allt så mycket bättre redan nu och inte om 6 månader!
Hon ska ringa mig idag så håll tummarna!!

Nu ska jag sova lite på bussen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0