JAG ska ha dansklasser!!!!/NY BLOGG!/Karma is a bitch.

www.soniaq.devote.se
- JAG SKA HA HIPHOP KLASSER FÖR 14/15-18åringar!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom till min NYA blogg för med info!!!!!!!
www.soniaq.devote.se
www.soniaq.devote.se

__________

Jag vet att ingen ser det här men jag behöver skriva av mig för att det känns bättre då.
Jag är INTE en sån person som vill få andra att må ännu mer dåligt över något de inte har självförtroende över.
T ex, om en tjej älskar något, vill ha något sjukt mycket, hatar sig själv för något eller mår dåligt över något, då skulle jag aldrig säga något, ingen diss, ingenting, även på skoj om hennes svaghet.
MEN om någon gör något sånt mot mig, då blir jag både arg och ledsen men jag gör inte sammasak tillbaka! BARA om människan har tagit upp det flera gånger och jag mått dåligt över det flera gånger, först DÅ kan jag lägga en kommentar/diss om människans svaghet, precis som den gjort mot mig.
Då vet jag iallafall att jag har respekterat det länge och inte sagt något för att göra illa personen men om den gör så mot mig och inte respekterar att det är något som är viktigt för mig, då lägger jag den kommentaren/dissen även om det är på skoj, då vet den personen hur det känns för mig!
Att den personen går och snackar med andra om det sen och inte mig, fyfan vad det visar att jag inte kan lita på människan, utan jag får höra det av en annan (jättesnäll!) person sen som gått och skyddat mig!
Men jag tar på mig det!
Den personen kan inte säga att jag gjorde fel eftersom att den personen känner mig, vet vad jag älskar och vad jag vill mest av allt.
Jag vet detsamma om den personen men jag kunde och kan hålla mig till en viss gräns, medans personen tog upp det om mig direkt och även om det var skoj så var det inte kul.
Jag skäms absolut inte, jag hade rätt att säga det jag sa.
Jag kan säga förlåt men jag ångrar det inte en sekund, för att den personen har redan sagt massor om mig och det har tagit mycket mer än den enda grejen jag sa.
Jag skulle aldrig snacka skit om den här personen och jag har absolut aldrig gjort det, även fast flera sagt att jag inte borde öppna mig för den här personen om saker så har jag gjort det ändå, jag gav människan en chans och jag ville visa att det går att lita på personen ifråga och jag gav ju personen en chans att visa att jag har rätt och få ett bättre rykte! Men det sprack ju. Jag borde lyssnat på vad alla andra sagt, usch.
Om den personen nu säger, "om du inte ville att vi skulle säga så och så, varför sa du inte, det är ditt eget fel!".
Fast om du känner mig så bra som jag trodde att du gjorde då skulle du vetat att jag INTE är en sån som vill skapa massa dålig stämning och ge någon skuldkänslor etc och jag hatar att konfrontera folk!!
Så då vet jag att det faktist inte alls går att snacka om allt med dig.. Trodde du var en nära vän men nej, tydligen inte!
Jag orkar inte mer med vänner och andra människor som ska ha största egot, leka att dom är något och tro att dom är världensbästa.
Wake up call!
You're not, så kom ner från era "drömmar" och kolla hur många vänner ni mist pga erat fula uppblåsta ego.
What goes around comes around, det ni gör/gjort/sagt/skrivit till mig eller någonannan, det kommer tillbaka, ser fram emot den dagen! :)

__________

Jag älskar min familj, släkt och mina närmsta vänner, just för att de har fötterna på jorden!

P.s jag har ett ego men jag skulle aldrig gå runt och leka något jag inte är, om jag är ensam då tycker jag att jag är bäst, jag kan ta tusen ego bilder och jag kan skriva det nu.
MEN jag skulle ALDRIG se mig som bättre än någon i min familj, släkt eller närmsta vänner. Just för att jag har sån stor respekt för de jag älskar.
ENDAST om det är någon jag ogillar kan jag säga att jag är bättre MEN jag behöver knappt ens det, eftersom att KARMA tar hand om den människan ;)

Tack för att jag fick skriva av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0