Lämnar aldrig gamla mig.

HALLÅ!!

Jag lämnar INTE den här bloggen för gott nu!!

Jag behövde en ny blogg där jag kan vara den mer seriösa mig, den 18åriga Sonia!

Jag fortsätter att skriva här men här blir det mer ranson inlägg, det kan vara flummiga inlägg, överglada inlägg, tankar, diskussioner..
Allt mellan himmel och jord, sånt som jag inte kan skriva på den andra bloggen!

Ni behöver inte läsa den här om ni inte vill, börja läsa min andra blogg där skriver jag mer seriöst om hur mode, musik, dans, citat osv!
Här kommer jag att skriva av mig om allt som jag behöver, här skriver jag EXAKT vad jag gjort under mina dagar och kanske glömmer bilden medans på den andra skriver jag en kort text och lägger ut en stor bild istället..
Jag skriver mer rent och fint där också bättre än vad jag skriver här!

Som sagt det här blir som en dagbok för mig själv!

Så vi hörs nog snart igen!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0