Time to bring in the new me!

Om ca 4 veckor får ni veta vad jag menar!

Juste! I lördags när jag var på bio med mina kusiner så kollade vi på New years eve! Helt okej film faktist! Det blev en tjejkväll för det var bara jag, Hina & Sabina , MYS!

Den här veckan och 4 veckor framåt har vi praktik!
Jag är sjukt nöjd med min grupp och vart vi är!
Vi är i fågelrummet och jag är med Erik, Elin & Lollo!
Jag trodde aldrig det skulle bli så kul som det är, massor av skratt och kunskap på sammagång, inget slavarbete!
Mitt nyårslöfte var att jag ska vara i skolan varjedag och hela dagen och ta igen all frånvaro!
Förra veckan var första gången jag varit i skolan en hel vecka!! Och nu ska jag fortsätta med det!!
Nu har jag motivationen som är mina underbara klasskompisar och ser fram emot skolan! Även fast jag måste vakna kl 6 i fyra veckor haha!

Imorgon efter praktiken så ska jag till stan för att ta en fika med finaste Malin som jag inte sett på länge! Ska bli jättemysigt!

Juste ska fixa en helt ny garderob, ut med det gamla och in med det nya!
Så imorgon beställer jag kläder från Nelly & Bubbleroom så att jag får de lagom till min 18årsdag!

AAHH nu är klockan över 00:00, det är 18e Januari!!
Det betyder att nedräkningen har börjat!!!
EN MÅNAD TILLS JAG FYLLER 18ÅR!!!!!!!! WAAAHH!

Nu måste jag sova.. ska upp om 6h..

Sov gott!

Bild: Jag gjorde och la ut, ny mat till fåglarna i regnskogen, dom blev nöjda!! Ska visa min mamma att jag visst kan laga god mat och att vissa uppskattar det iallafall! HMPF! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0