Vad tycker jag om tandställning?

Here we go.

I början tyckte jag det var helt okej, visst såg det fult ut men inget jag inte kunde leva med.
Men vet ni vad jag verkligen inte kan leva utan? MAT.

Jag klarade av det från tisdags tills nu (5 dagar) men nu brast det.

Min lunch idag när mina föräldrar åt kebab var såsigt mjukt kebab bröd...
Jag försökte äta en cheeseburgare och hackade upp det i flera små bitar men inte ens det gick och det slutade med att jag åt bröd igen.

Min frukost dessa dagar bara bestått av yoghurt, lunch av yoghurt eller krossade kakor i te så det blir en enda stor mjuk massa, middag? överkokta makaroner i en enkel pastasås.

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR!!!!!!

Jag har pizza abstinens och även skräpmat, sallader, kött... jag orkar seriöst inte med flytande mjuk mat! Känner mig som en tandlös kärring, har även gått ner nästan 1kg för att jag inte kan äta ordentligt och bara tröttnar på yoghurt.

Jag vill gråta för att jag saknar mat så fucking mycket och jag sjunker ner till mitt 10åriga jag när jag skriver det här:

Jag skiter fullständigt i tandställning, jag vill bara kunna äta, jag bryr mig inte ett fuck om jag har vampyr tänder, jag kan iallafall tugga mat!!!!!!
Jag vill bara ha bort den här jävla tandställningen och kunna äta som en normal människa!!!
Jag hoppas och ber till "gud" att alla (FÖRUTOM MINA FÖRÄLDRAR!!) som tyckte "att det var bra för mig att skaffa tandställning", får lida på samma sätt som jag fast tusen gånger värre, ni ska känna hur det känns att svälta! Ni har fucking aldrig haft tandställning, ni vet inte hur det känns att inte kunna äta mat!!! Jag känner mig handikappad och hungrig varje jävla dag!!!!!!

Jag är ärlig, tandställning är så jävla fult och det är inte charmigt oavsett vem som har det eller inte.
Men vissa kan stå ut med det (som jag, mitt ego är på topp) och vissa kan inte, ah men jobbigt läge!

Tandställning gör inte så ont som alla säger, fast det beror väl på hur hög/låg smärttröskel man har.
Jag har inte ont utan det är bara obehagligt och det gör att jag inte kan äta, då det känns som att tänderna är bortdomnade och dom ska falla ut (vilket dom inte gör).

Jag avslutar detta arga inlägg med att förbanna tandläkare och de som tyckt jag borde skaffa tandställning för att "det är värt det". (FÖRUTOM MINA FÖRÄLDRAR, dom är bäst!).

Tandställning är fan inte värt det. Jag har hellre vampyr tänder och kan äta, än att inte kunna äta under vissa dagar i 2år pga lite smärta och en obehaglig känsla, bara för att se "snygg" ut.
Jag tyckte aldrig jag såg ful ut med vampyrtänder, jag brydde mig inte ett skit om dom eller vad andra tyckte.

Nu så avslutar jag det, för sista gången.

Hej fucking då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0